Spotify Premium dla studentów – Kocham to!

O tym, że Spotify Premium jest zajebiste i przydatne np. w podróży, pisałem już wam w jednym tekście. Możecie go znaleźć: TUTAJ.

Wspominałem tam również, że wersja płatna jest cholernie droga. I nie wszystkich na nią stać. Ale niedawno, na naszym polskim rynku pojawiła się nowa, tańsza wersja, która przeznaczona jest wyłącznie dla studentów. Biednych studentów. Takich jak ja. I ta nowość mnie bardzo cieszy, dlatego postanowiłem podzielić się z wami tym faktem i krótko opisać, na czym to wszystko polega. 


Co oferuje wersja Premium?

Zacznijmy jednak od początku i zobaczmy, co nam w ogóle daje wersja Spotify Premium.

Tak to już dzisiaj jest, że chcąc mieć dostęp do swoich ulubionych książek, gier czy aplikacji, musimy za nie zapłacić odpowiednią kwotę. Nie inaczej jest w przypadku muzyki. Ta forma relaksu, jest dla wielu ludzi czymś niezastąpionym, czymś bez czego nie potrafią się obyć, co daje im często oderwanie się od ciężkiej codzienności. A mając okazję, aby wszystkie swoje ulubione utwory, wykonawców i ich płyty mieć zawsze pod ręką, jest niesamowicie wygodną opcją. Taką, oferuje nam serwis Spotify. Niestety, wersja darmowa posiada mnóstwo irytujących reklam, brak możliwości wybierania odpowiedniego utworu, co sprawia, że przyjemność słuchania ulubionych kawałków wymaga od nas nie lada cierpliwości. W związku z tym, warto przejść na pakiet, za który trzeba płacić. Zwłaszcza, że dzięki temu zyskujemy takie przywileje jak:

  •  Dostęp do 30 milionów piosenek, które możemy pobrać na nasze urządzenie, a później słuchać ich offline;
  • Brak irytujących reklam, które pojawiają się co kilka utworów, a które skutecznie zniechęcają do korzystania z platformy;
  • Możliwość przewijania i wyboru konkretnej muzyki, której mamy ochotę posłuchać;
  • Trzykrotnie lepsza (jak podają twórcy), jakość przesyłanego dźwięku.

Przerwa na reklamę: Podobają ci się moje teksty? Chcesz więcej? Udostępnij ten wpis i polajkuj mój fanpage. Dzięki temu dodasz mi mega dużo motywacji do dalszej pracy.


O co biega w promocji?

Well, Spotify Premium dla studentów, to dodatkowa opcja, która ma zaspokoić oczekiwania młodych ludzi, którzy przebywają na studiach, a których nie zawsze stać na tradycyjną wersję Premium. Promocja, która wcześniej była dostępna w wybranych europejskich krajach, dotarła w końcu do kraju nad Wisłą. Nie wiadomo jeszcze do kiedy będzie obowiązywała, ale sam fakt pojawienia się takiej możliwości, niewątpliwie zachęca do skorzystania z niej.

Platforma, posiada listę wybranych uczelni wyższych (cały czas aktualizowana o nowe), których studenci mogą wziąć udział w promocji. Żeby było fajniej, cena pakietu jest aż o 50% niższa, niż tradycyjna wersja Premium. Dotychczas, za full pakiet musieliśmy zapłacić 19,99 zł miesięcznie. W przypadku wersji dla studentów, cena wynosi 9,99 zł.

Regulamin i szczegóły promocji, znajdziecie W TYM MIEJSCU.


Cóż, kończąc te moje wywody, muszę wam przyznać, że mnie osobiście ta możliwość bardzo ucieszyła. Nowa cena jest przekonująca i znośna, nawet jak na polskie realia. Chyba nie pozostaje nic innego, jak tylko wykupić cały pakiet i cieszyć się nieograniczoną muzyką w świetnej jakości.

Do zobaczenia po ciemnej stronie mocy. Mocy, w której rządzi muzyka!

4 uwagi do wpisu “Spotify Premium dla studentów – Kocham to!

  1. fajnie, że aplikacja przewiduje taką opcję dla studentów 🙂 To też niezła strategia marketingowa, przyzwyczaić do siebie konsumenta i na starcie coś mu dać. Chociażby zniżkę.
    Szkoda, że już się nie łapię do tej grupy.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Rzeczywiście ta promocja skierowana jest tylko w kierunku konkretnych odbiorców, jakimi są studenci. Strategia jak najbardziej trafna, a co ważniejsze – przynajmniej coś dająca. Mimo wszystko 50% taniej, to dużo.

      Lubię to

  2. Przyznam się, że choć o Spotify ciągle od kogoś słyszę, to… nigdy go nie odpaliłam 😉 Studentką nie jestem, żeby skorzystać ze zniżki (chlip, chlip), a reklamy niezwykle mnie irytują, więc pewnie wersja podstawowa nie jest dla mnie, ale będę musiała w końcu sprawdzić, o co w tym wszystkim chodzi – tym bardziej, że nie ma dla mnie dnia bez muzyki 😉

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

